.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
9 قرباني در درياي مازندران

با نزدیک شدن فصل تابستان، طی دوروز گذشته استان مازندران شاهد مرگ 9 هموطنی بود که با توجه به عدم آشنائی به فنون شنا، دریا و رودخانه را برای فرار از گرمای تابستانی برگزیدند.

عدم آشنائی به فنون شنا سالانه موجب غرق شدن چندین نفر از شهروندان و گردشگران استان مازندران در نوار ساحلی و حاشیه رودخانه ها شد که خارج از محدوده طرح‌های سالمسازی وبه دور از حضور ناجیان غریق تن به دریا می سپارند .

استان مازندران طی دوروز گذشته نیز شاهد مرگ هفت تن به نام های محمود برقیان 64 ساله اهل تهران، مسعود عباسی اهل مازندران، حبیب الله یوسفی اهل افغانستان، مرتضی خداویسی، محسن بهرامی، محمد رضا پناهی اهل شهرکرد و بردیا میر اکبری اهل گرگان بوده است.

درادامه این گزارش آمده است: دو نفر از شهروندان بابلی به نام‌های علی رحیم پور و محمد حسینی نیز به علت عدم آشنائی به فنون شنا در داخل رودخانه غرق شدند.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در راستای این گزارش از شهروندان وهموطنانی که به استان مازندران سفر می کنند خواست : با توجه به شروع طرح های تابستانی وحضور ناجیان غریق در داخل طرح ها از شنا در نقاط ممنوعه شنا خودداری کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.